Servicii

Service scule electrice si utilaje

Sc MAYTECH  SRL desfasoara activitati de intretinere si reparatii pentru toate sculele electrice, echipamentele si utilajele aflate in perioada de garantie respectiv post garantie pentru toate marcile comercializate: BOSCH, MAKITA, SKIL, DREMEL. METABO, ESAB, PARWELD, PROWELD  ETC.
La reparatii sunt utilizate doar piese de schimb originale, Depistarea defectiunilor si informarea clientilor asupra contravalorii reparatiei se realizeaza in cel mai scurt timp posibil.
Conditii de receptie a produselor in unitatea service
• Produsele se primesc in unitatea service pe baza unei note de receptie intocmita de catre unitatea service.
• Produsele aflate in garantie trebuie sa fie insotite de Certificatul de garantie in original si copia facturii de cumparare. Totodata, clientul este de acord ca verificarea indeplinirii conditiilor de garantie sa fie efectuata de catre personalul autorizat din cadrul unitatii service.
• Nu se acorda garantie in cazul utilizarii necorespunzatoare, uzurii normale sau suprasolicitarii, de asemenea, consumabilele sau accesoriile (perii, mandrine, adaptoare, cabluri de alimentare, filtre bujii) nu sunt acoperite de garantie.
• Orice interventie efectuata de persoane neautorizate conduce la pierderea garantiei.
• In cazul in care clientul nu ridica produsul reparat in termen de 60 zile calendaristice de la data repararii (instiintarii), aparatul va fi considerat abandonat, in consecinta va fi trecut in patrimonial prestatorului iar valoarea acestora va fi considerata a compensa valoarea reparatiei efectuate.
• In cazul in care clientul nu va ridica aparatele pentru care s-a efectuat constatarea defectiunilor dar nu s-a efectuat reparatia datorita lipsei acordului beneficiarului, in termen de max. 90 zile calendaristice de la data predarii bunului la service, acest bun va fi considerat abandonat si va fi reciclat.
• Persoana care preda masinile (utilajele) la service si care semneaza nota dee reparatie se considera ca fiind imputernicita de proprietarul acestora pentru a lua decizii referitoare la acceptul sau refuzul repararii masinilor (utilajelor).
• Devizul estimativ de reparatie se va transmite prin fax, sau e-mail urmand ca beneficiarul sa-si dea acordul in scris pentru reparatia uneltelor.
• Costul devizului estimativ se achita in momentul preluarii masinii in service, in cazul repararii, se va scade valoarea acestuia din manopera.
• In cazul in care masinile nu se repara, conform normelor de siguranta si protectia muncii, acestea se vor returna nefunctionale.
Reguli de acordare a garantiei
Obligatiile clientului:
• Sa prezinte Certificatul de garantie in original si copie Facturii de cumparare pentru produsele achizitionate.
• Sa dovedeasca concordanta intre datele de identificare ale produselor (cod produs, serie produs) si cele inscrise in Certificatul de garantie ;
• Sa se prezinte la unitatea service autorizata pentru remedierea defectiunilor, in termenul de garantie inscris in Certificatul de garantie ;
• Sa asigure pe perioada de garantie integritatea produsului impotriva: lovirii, strivirii, patrunderii de corpuri straine in produs etc.;
• Sa utilizeze surse de alimentare conform datelor tehnice cu respectarea tuturor normelor de protectia muncii;
• Sa nu permita demontarea produsului decat de catre unitatea service autorizata pentru rezolvarea cazurilor de garantie.
• Sa asigure intretinerile periodice ale utilajului/produsului.
• Sa utilizeze numai piese de schimb originale (perii carbon, filtre de aer, ulei si combustibil, bujii, curele de transmisie, rulmenti, mandrine,cabluri de alimentare etc)
• Sa solicite rezolvarea reparatiei ca fiind caz de garantie in momentul prezentarii pentru remedierea defectiunii produsului.
• Pentru defectele survenite datorita nerespectarii obligatiilor clientului, clientul va suporta atat cheltuielile de constatare, cat si pe cele de inlocuire a pieselor defecte in cazul optiunii repararii utilajelor.


Obligatiile departamentului service:

• Sa faca constatarile necesare obtinerii unei evaluari a defectelor semnalate de client intr-un timp cat mai scurt.
• Sa prezinte clientului cauzele care au dus la defectarea produsului in cauza.
• Sa instiinteze clientul cu privire la eventualele deficiente in utilizare.
• Pentru defectele de fabricatie, inlocuirea pieselor defecte se va face fara costuri suplimentare din partea clientului.
• Sa prelungeasca termenul de garantie cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei pana la data repunerii in stare de functionare a produsului.
• Sa acorde beneficiarului, contracost, servicii de service post-garantie pentru toata gama de produse comercializate.

Garantia acordata pentru reparatiile post garantie efectuate:
 – 3 Luni pentru persoane juridice